Աշխատակիցներ հավաքագրելիս Google-ը առաջնորդվում է աշխատանքի ընդունման «լուռ հավաքագրման» ռազմավարությամբ, ինչը նշանակում է, որ ազատ հաստիքներում աշխատանքի են ընդունվում գործող անձնակազմից լավագույները։ Սա քիչ հայտնի, բայց չափազանց արդյունավետ մոտեցում է, որը նվազեցնում է վատ մասնագետների ընդունման ռիսկը։ Այս ռազմավարութամբ Google-ը ընտրում է կազմակերպության ամենաջանասեր աշխատակիցներին (որոնք կարող են անգամ լրացուցիչ պարտականություններ ստանձնել) և նրանց վստահում թափուր պաշտոնները: Հետազոտությունների համաձայն՝ աշխատանքը 400%-ով ավելի արդյունավետ է դառնում, երբ այն կատարում են բարձր արդյունավետությամբ մարդիկ և, բնականաբար ընկերությունները առաջնահերթությունը տալիս են նման աշխատակիցներին։...
Վերջին նորությունները
Սովորի՛ր սիրել նեթվորքինգը
Չորս ռազմավարություն, որոնք կօգնեն հեշտությամբ ձևավորել կապեր / նեթվորքինգ և առաջ շարժվել։ 1․ Մի վախեցի՛ր շփումներից-Հոգեբանները առանձնացնում են մտածողության 2 տիպ՝ «առաջխաղացում» և «կանխարգելում»։ Այսպիսով՝ առաջին տեսակին պատկանող մարդիկ նեթվորքի միջոցով ձեռք են բերում անձնային աճի առաջխաղացում և տարբեր ձեռքբերումներ, մինչդեռ երկրորդ տեսակին պատկանող մարդիկ նեթվորքը համարում են անհարմարություն։ 2. Գտե՛ք ընդհանուր շահեր- Ծանոթությունները ավելի հաճելի դարձնելու հաջորդ քայլը հասկանալն է, թե ինչպես են ձեր հետաքրքրություններն ու նպատակները համընկնում այն մարդկանց հետ, որոնց հանդիպում եք, և ինչպես դա կարող է...
EarlyOne
Գևորգ Սաֆարյանը, ոգեշնչվելով իր հայրիկի գործունեությունից, իր մեջ զարգացնել է գործարար հմտությունները, հիմնել է EarlyOne ընկերությունը։ Ընկերությունը լուծում է տարբեր պատճառների հետևանքով առաջացող հերթերի խնդիրը։ Այն օգնում է տարբեր բիզնեսներին բարելավել իրենց ծառայությունների որակը։ ️2016 թվականին հիմնադրված EarlyOne ընկերությունը ունի ավելի քան 30 թիմակից, գործում է յոթ երկրներում և համագործակցում է 60֊ից ավելի կազմակերպությունների հետ։ EarlyOne-ի հիմնական նպատակն է ծառայել հասարակությանը, իսկ առաքելությունը` հեշտացնել շատերի կյանքը։ https://www.youtube.com/watch?v=m6vSKFvrLQQ&ab_channel=%D4%BC%D5%90%D4%B1%D5%8F%D5%8E%D4%B1%D4%BF%D4%B1%D5%86%D5%8C%D4%B1%D4%B4%D4%BB%D5%88FM106.5
NFT (non-fungible tokens) ոչ շոշափելի սիմվոլներ/նշաններ
Դու էլ ե՞ս հաճախ հանդիպում այս պատկերներին։ Գիտե՞ս ինչ պատկերներ են։ Դե արի՛ հասկանանք։ NFT (non-fungible tokens) ոչ շոշափելի սիմվոլներ/նշաններ, դրանք ծածկագրային ակտիվներ են թվային տարածության մեջ՝ եզակի նույնականացման կոդերով, ինչով տարբերում են միմյանցից: Ինչպես Վան Գոգի, Մարտիրոս Սարյանի նկարները, կամ այլ արվեստի գործեր եզակի են և հնարավոր չէ փոխարինել մեկ այլ աշխատանքով, այնպես էլ յուրաքանչյուր NFT-ի ունի նույնականացման կոդ և անհնար է այն փոխարինել մեկ այլ NFT-ով։ Պատկերացնելու համար արի՛ համեմատենք Bitcoin-ի կամ դասական գումարի հետ, կտեսնենք, որ 100$-ը...
Որքա՞ն են սկզբում արժեցել որոշ հայտնի բրենդերի տարբերանշանները
Ո՞վ կարող է գնահատել լոգոյի արժեքը։ Դժվար է ասել, բայց երբ որոշ ընկերություններ փոխում են իրենց տարբերանշանը, նրանցից որոշները ունենում են բավականին բարձր արժեք։ 1․ Gap 2010թ. Սուրբ Ծննդյան նախօրեին երբ Gap-ը ներկայացրեց իր նոր տարբերանշանը,այն միանգամից արժանացավ քննադատության։ Նմանակումները ժամ առ ժամ ավելանում էին և մեկ շաբաթվա ընթացքում հին տարբերանշանը ջնջվեց և նորը վերականգնվեց։ Դա խոշոր մարքեթինգային ձախողում էր, և հայտարարված արժեքը՝ 100 մլն $, չէր համապատասխանում նրան ինչ կարելի էր ակնկալել նրանից ինչ տեսնում էիր։ Եվ այսպես, որքա՞ն...
Mc Donald’s
Առաջին McDonald's-ի ռեստորանը բացվել է 1940 թվականին Մորիս և Ռիչարդ Մակդոնալդսների կողմից՝Կալիֆորնիայում։Փոքր ռեստորանը նախագծված էր այնպես,որպեսզի արտադրվեր մեծ քանակությամբ սնունդ ցածր գնով։Եղբայրները սահմանափակել էին մենյուն առանձնահատուկ համբուրգերներով, կարտոֆիլի չիփսերով և խմիչքով։Նրանք ստեղծել էին պարզ և արդյունավետ համակարգ,որը ներառում էր հաճախորդների ինքնասպասարկումը կարճ ժամանակում,թղթե տոպրակներով։Այս նորարարությունները թույլ տվեցին,որպեսզի հաճախորդները վճարեն ընդհամենը 15 ցետ մեկ համբուրգերի համար, ինչը մրցակից ռեստորանների համբուրգերների գնի մոտ կեսն էր։ McDonald's-ը մեծ հաջողություն ունեցավ և եղբայրները սկսեցին ֆրանչայզինգի ծրագիրը։ McDonald's-ը կենցաղային տեխնիկան ձեռք էր բերում Ռեյ Կրոկ...